მონოგრაფიები:
1.
მარტივი წინადადების ანალიზის პრინციპები თანამედროვე ქართულ ენაში; სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის გამოცემა; თბილისი, 2016.
2.
ენის შეფასება და ტესტირება (მ. ინასარიძისა და მ. წერეთლის თანაავტორობით); თბილისი, საიმედო, 2011.
3.
ქართველური ენები (სოციოლინგვისტური ანალიზი) (ჭ. ქირიასა და ლ. ეზუგბაიას თანაავტორობით); თბილისი, საიმედო, 2010.
4.
ბრუნვათა სისტემები ქართველურ ენებში (დიაქრონიული ანალიზი) თბილისი, საიმედო, 2008.
5.
რეკომენდაციები ევროპის საბჭოს 1993 წლის რეგიონული და უმცირესობათა ენების ქარტიის რატიფიცირებისთვის საქართველოს მიერ ასაღები ვალდებულებების შესახებ (შ. ტაბატაძისა და მ. ოძელის თანაავტორობით); თბილისი, საიმედო, 2008.
6.
ზმნისართის წარმოება და ფუნქციები ქართველურ ენებში; თბილისი, მეცნიერება, 1993.
სამეცნიერო სტატიები:
(ბოლო 5 წლის განმავლობაში)
7.
-და ბოლოსართის შედგენილობისათვის ქართულსა და ზანურში: ქართული ენის ინსტიტუტის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, თსუ გამომცემლობა, 2015, გვ. 142-149.
8.
ქართულის, როგორც მეორე ენის, სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები; თბილისი, თსუ გამომცემლობა, 2015. გვ. 32-42.
9.
ქართულ-ინგლისური მანქანური თარგმანის ერთი საკვანძო საკითხისათვის (ზმნური სიტყვაფორმების შესატყვისობა ქართულსა და ინგლისურში): ენა და თანამედროვე ტექნოლოგიები; თბილისი, 2015; გვ. 45-48.
10.
ზმნა-შემასმენლის კონსტრუქციების სწავლების სპეციფიკა არაქართულენოვანი შემსწავლელებისთვის: ჰუმანიტარული კვლევები; წელიწდეული; #5, თბილისი, თსუ გამომცემლობა; 2014, გვ. 65-78.
11.
ენობრივი სიტუაცია თანამედროვე საქართველოში, 2: ჟურნალი მულტილინგვური განათლება, #4, 2014.
12.
ენობრივი სიტუაცია თანამედროვე საქართველოში, 1: ჟურნალი მულტილინგვური განათლება, #3, 2014.
13.
„Развитие Навыков Чтения в Процессе Обучения Родного и Иностранных Языков“. კრებული: პირველი საერთაშორისო პედაგოგიკური კონფერენციის მასალები; წახკაძორი, 2014, 17-18 ოქტომბერი; გვ. 286-288. (ქ. გოჩიტაშვილთან თანაავტორობით).
14.
„შემწყნარებლობისა და სამოქალაქო ინტეგრაციის ეროვნული კონცეფციის და სამოქმედო გეგმის 2012-2013 წლების მონიტორინგის ანგარიში - სახელმწიფო ენა და განათლება; მონიტორინგი განხორციელდა გაეროს განვითარების პროგრამის (UNDP), აშშ-ის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) მიერ დაფინანსებული საქართველოს გაეროს ასოციაციის (UNAG) პროექტის „ეროვნული ინტეგრაციის გაძლიერება“ (ANI) და უმცირესობათა საკითხების ევროპული ცენტრის (ECMI) ხელშეწყობით; თბილისი, 2014.
15.
ინტერკულტურული განათლების ასპექტების კვლევა საქართველოს უმაღლესი სასწავლებლების მასწავლებელთა განათლების პროგრამების მიხედვით (შ. ტაბატაძისა და ნ. გორგაძის თანაავტორობით), თბილისი, 2014, საიმედო.
16.
ორენოვანი წიგნიერების განვითარება საქართველოს არაქართულენოვან სკოლებში - საბაზისო კვლევის ანგარიში (შ. ტაბატაძისა და ნ. გორგაძის თანაავტორობით), თბილისი, 2014, საიმედო.
17.
ერგატიული და ნომინატიური კონსტრუქციების ჩამოყალიბების ქრონოლოგიისათვის ქართველურ ენებში: ჰუმანიტარული კვლევები; წელიწდეული, #4; თბილისი, 2013; გვ. 45-59.
18.
ბილინგვური განათლება აშშ-სა და საქართველოში: ამერიკისმცოდნეობის მეთოთხმეტე საერთაშორისო კონფერენციის მოხსენებათა კრებული; თსუ გამომცემლობა, 2013.
19.
ინტერკულტურული განათლების ასპექტების კვლევა საქართველოს სკოლების დაწყებით საფეხურზე (შ. ტაბატაძისა და ნ. გორგაძის თანაავტორობით), თბილისი, 2013, საიმედო.
20.
უბრალო დამატებისა და გარემოების ურთიერთმიმართებისათვის ქართულში საკონფერენციო მოხსენებების კრებული; თსუ გამომცემლობა; თბილისი, 2012.
21.
ბრუნვათა ანალიზის პრინციპებისათვის ქართველურ ენებში; საერთაშორისო კონფერენციის - ენა. ლიტერატურა. კულტურა. ისტორია. ფილოსოფია - მასალები: ტექსტზე ორიენტირებული კვლევები, თბილისი, 2012.
22.
ენობრივი ეტიკეტი და მეორე ენის სწავლება; ჟურნალი „ბილინგვური განათლება“, # 7; საიმედო, თბილისი, 2011.
23.
ქართულის, როგორც მეორე ენის სახელმძღვანელოს შედგენის პრინციპები; ჟურნალი „ბილინგვური განათლება“, # 9; საიმედო, თბილისი, 2011.
24.
ენისა და საგნობრივი შინაარსის ინტეგრირებული სწავლების თავისებურებები ბილინგვურ კლასში; ჟურნალი `ბილინგვური განათლება, # 1, 2010.
25.
კახა გაბუნია (თანაავტორი) - მულტილინგვური სწავლების დანერგვისათვის საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში: საენათმეცნიერო ძიებანი, # 31; 2010.
26.
კახა გაბუნია (კ. ფხაკაძესთან თანაავტორობით) - ქართული ენისა და აზროვნების მათემატიკური თეორიის სასაფუძვლო საკითხები და ხმით მართვადი ქართული ინტელექტუალური კომპიუტერული სისტემის I ვერსიის კომპონენტები: საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის I საერთაშორისო კონფერენციის მასალები; ბათუმი, 12 - 19 სექტემბერი, 2010.
ლექსიკონები:
(ბოლო 5 წლის განმავლობაში)
1.
ქართულ-აზერბაიჯანული დარგობრივი თარგმნით-განმარტებითი ლექსიკონები ენისა და საგნობრივი შინაარსის სწავლების მხარდასაჭერად (ჭ. ქირიასთან თანაავტორობით: სამართალი, ბიზნესი/ეკონომიკა; ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
2.
ქართულ-აზერბაიჯანული დარგობრივი თარგმნით-განმარტებითი ლექსიკონები ენისა და საგნობრივი შინაარსის სწავლების მხარდასაჭერად (ჭ. ქირიასთან თანაავტორობით: სამართალი, ბიზნესი/ეკონომიკა; ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
3.
მულტილინგვურ ტერმინთა ლექსიკონი; თბილისი, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი; თბილისი, 2016.
4.
ქართულ-სომხური მცირე ლექსიკონი; თბილისი, 2011.
5.
ქართულ-აზერბაიჯანული მცირე ლექსიკონი; თბილისი, 2011.
სახელმძღვანელოებისა და პედაგოგიური ნაშრომების ავტორობა/თანაავტორობა:
(ბოლო 5 წლის განმავლობაში)
1.
CLIL-ის დანერგვის საჭიროებისათვის ქართულ ენაში მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის ფარგლებში კრებული: ქართულის, როგორც მეორე ენის, სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები; გვ. 32.42; თსუ გამომცემლობა; თბილისი, 2016.
2.
სახელმწიფო ენისა და კონსტიტუციის საფუძვლების დაჩქარებული სწავლების კურსი (აზერბაიჯანულენოვანი და სომხურენოვანი ვერსიები); თსუ გამომცემლობა; თბილისი, 2016.
3.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი); თბილისი, მერიდიანი; 2016.
4.
ქართული ენის დაჩქარებული კურსი არაქართულენოვანთათვის (აზერბაიჯანულენოვანი და სომხურენოვანი ვერსიები).; თსუ გამომცემლობა; თბილისი, 2015.
5.
ლატვიური ენის სახელმძღვანელო ქართულენოვანი შემსწავლელებისთვის; რიგა, 2015.
6.
„კითხვის კიბე“ (შ. ტაბატაძისა და ნ. გორგაძის თანაავტორობით); გამომცემლობა `საიმედო~; თბილისი, 2014.
7.
ქართული ენის სამეტყველო უნარები (საკითხავი ტექსტები); ანი თოდუასთან თანაავტორობით; თბილისი, საიმედო, 2014;
8.
ქართული ენის სამეტყველო უნარები (მოსასმენი ტექსტები); ანი თოდუასთან თანაავტორობით; თბილისი, საიმედო, 2014;
9.
ქართული ენის სამეტყველო ფუნქციები (მოსმენა, ლაპარაკი); თბილისი, საიმედო, 2012.
10.
ქართული ენის სამეტყველო ფუნქციები (კითხვა, წერა); თბილისი, საიმედო, 2012.
11.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში - მათემატიკა; თბილისი, 2010.
12.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში - ფიზიკა; თბილისი, 2010.
13.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში - ქიმია; თბილისი, 2010.
14.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში - ბიოლოგია; თბილისი, 2010.
15.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში - ისტორია; თბილისი, 2010.
16.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში – სამოქალაქო განათლება; თბილისი, 2010.
17.
კახა გაბუნია, მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება საბაზო და საშუალ სკოლაში – გეოგრაფია; თბილისი, 2010.
რედაქტორობა
(ბოლო 5 წლის განმავლობაში)
1.
მურიელ სავილიე-ტროიკე; შესავალი მეორე ენის ათვისებაში; თბილისი, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი; თბილისი, 2016.
2.
ჯეფრი გლანცი, სწავლება 101; თბილისი, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი; თბილისი, 2016.
3.
დო კოილი, ფილიპ ჰუდი, დევიდ მარში, ენისა და საგნობრივი შინაარსის ინტეგრირებული სწავლება; სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი; თბილისი, 2016.
4.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი, ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
5.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი, ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილიასი, მერიდიანი, 2016.
6.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი, ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
7.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი, ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
8.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი, ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
9.
ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება (სამართალი, ბიოლოგია/მედიცინა; მათემტიკა; ფიზიკა, ქიმია, გეოგრაფია - 7 ლექსიკონი); თბილისი, მერიდიანი, 2016.
10.
პეტერ მეჰისტო, დევიდ მარში, მარია ხესუს ფრიგოლსი; რა არის CLIL? სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი; თბილისი, 2015.
11.
ქართული ენის სამეტყველო ფუნქციები (მოსასმენი ტექსტები და ტესტები); თბილისი, საიმედო, 2014.
12.
ქართული ენის სამეტყველო ფუნქციები (საკითხავი ტექსტები და ტესტები); თბილისი, საიმედო, 2014.
13.
სკოლა და საზოგადოება; გამომცემლობა საიმედო; თბილისი, 2013.
14.
საერთაშორისო კონფერენციაზე (სახელმწიფო ენის სწავლების საკითხები: პრობლემები და გამოწვევები) წაკითხული მოხსენებების კრებული; კრებულის შემდგენელი; რედაქტორი.
თსუ გამომცემლობა; თბილისი, 2012.
15.
ევროპული ენობრივი პორტფოლიო, I წიგნი; „საიმედო“, 2011.
16.
ევროპული ენობრივი პორტფოლიო, II წიგნი; „საიმედო“, 2011.
17.
ევროპული ენობრივი პორტფოლიო, IIII წიგნი; „საიმედო“, 2011.
18.
ევროპული ენობრივი პორტფოლიო, IV წიგნი; „საიმედო“, 2011.
19.
ქეთევან გოჩიტაშვილი, გიული შაბაშვილი - ფუნქციური წერა (სახელმძღვანელო არაქართულენოვანი სტუდენტებისათვის), თბილისი, 2011.
20.
ქეთევან გოჩიტაშვილი, ქართული ენის მართლწერისა და პუნქტუაციის საკითხები; თბილისი, 2011.
21.
აქტიურ მოქალაქეთა სკოლის გზამკვლევი; თბილისი, საიმედო, 2011.
22.
კოლინ ბეიკერი, ბილინგვიზმისა და ბილინგვური განათლების საფუძვლები. სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი; თბილისი, 2010.
23.
შ. ტაბატაძე, მ. ინასარიძე, ქ. ჩაჩხიანი, ჭ. ქირია, ინტერკულტურული განათლების პრაქტიკული სახელმძღვანელო მასწავლებლებისთვის; თბილისი, 2010.
24.
ბილინგვური განათლება, სამაგიდო წიგნი მასწავლებლებისთვის, თბილისი, 2010.
25.
ნ. შარაშენიძე, მიდამო (სიტუაციები და გრამატიკა კომუნიკაციისათვის), თბილისი, 2010.
26.
მაია ინასარიძე, ნინო შარაშენიძე, გიორგი გახელაძე - ენისა და საგნის ინტეგრირებული სწავლება დაწყებით სკოლაში, თბილისი, 2010.
27.
ქეთევან ჩაჩხიანი, შალვა ტაბატაძე - სასწავლო პროცესის ხელმძღვანელობა - გზამკვლევი სკოლების ადმინისტრაციისთვის, თბილისი, 2010.
ელექტრონული გამოცემები:
1.
ქართულ ენაში მომზადების ელექტრონული კურსები მუდლის პლატფორმაზე;
2.
Reading.ge - სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი (USAID-ის დაფინანსებით).
3.
ქართული ენის ელექტრონული კურსი; ენათმეცნიერების ინსტიტუტი (ფონდ ღია საზოგადოება – საქართველოს დაფინანსებით);
4.
ქართული ენის ფლობის დონეთა აღწერილობა (განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პროექტი; თანაავტორი)
6.
ქართული ენის მართლწერისა და ორთოგრაფიის შემმოწმებელი პროგრამა (განთავსებულია კომპაქტ-დისკებზე).