1. დ. მაზიაშვილი, შექსპირის თეატრი როგორც დროის მანქანა ტომ სტოპარდის პიესასა და ფილმში როზენკრანცი და გილდენსტერნი მკვდარნი არიან;საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის კრებული, გვ.120-128; გამომცემლობა „უნივერსალი“, თბილისი 2015; (ISBN 978-9941-22-646-5).
2. დ. მაზიაშვილი, დოკუმენტური ფილმი „რობერტ სტურუას იულიუს კეისარი (ფრაგმენტები სადადგმო რეპეტეციებიდან), (38 წუთი); რუსთაველის თეატრი, თბილისი 2015.
3. დ. მაზიაშვილი „ტომ სტოპარდი და პოსტმოდერნიზმი“, მონოგრაფია (160 გვ). გამომცემლობა „24 საათი“, თბილისი 2014, (ISBN 978-9941-9031-5-1).
4. დ. მაზიაშვილი, პირამიდის სიმბოლო ტომ სტოპარდის პიესაში მოხტუნავენი; „ენა.ლიტერატურა. კულტურა. ისტორია. ფილოსოფია: ტექსტზე ორიენტირებული კვლევები“, გვ. 359-368; „თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა“, თბილისი 2014; (ISBN 978-9941-13-351-0).
5. დ. მაზიაშვილი, მსოფლიო როგორც სცენა: რეალობა თუ ფიქცია ტომ სტოპარდის და მარკ ნორმანის სცენარში ფილმისთვის შეყვარებული შექსპირი;საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის კრებული „შექსპირის სამყარო“, გვ. 153-167; გამომცემლობა „უნივერსალი“ თბილისი 2013, (ISBN 978-9941-22-110-1).
6. დ. მაზიაშვილი, ჯოისი და პოსტმოდერნიზმი ტომ სტოპარდის პიესაში პაროდისტები; საერთაშორის კონფერენციის კრებული „ჯოისი 130“, გვ.119-128, გამომცემლობა „უნივერსალი“, თბილისი, 2012, (ISBN 978-9941-17-718-7).
7. D. Maziashvili, Postmodernism in Tom Stoppards play Arcadia; საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის კრებული „მოდერნიზმი და პოსტმოდერნიზმი“, გვ. 86-100; გამომცემლობა „უნივერსალი“, თბილისი 2012, (ISBN 978-9941-12-610-4).
8. D. Maziashvili, The Shakespearean Metaphor of the World as Stage in Tom Stoppard’s Rosencrantz and Guildenstern Are Dead. "Unbroken Wings" Collected Papers of International Conference "English Literature Today", Publishing House "Universal", p.72-76. Tbilisi, 2010, (ISBN 978-9941-17-058-4).