კრებული
1. კრ. ძიებანი საქართველოსა და აღმოსავლეთის ისტორიაში. I. თბ., გამომცემლობა მხედარი, თბ., 2012, 384გვ.
სამეცნიერო სტატიები
2. ქართველები უცხოეთში. ტ.1. (თანაავტორი. სხვა ავტორები: რ. დაუშვილი, გ. კალანდაძე, რ. კობახიძე, თ. ტარტარაშვილი). (სტატიები: ალიბეიალ-ქაბირი, 12-14;იბრაჰიმბეიალ-ქაბირალ-მუჰამმადი; 105-6.იბრაჰიმქათხუდაალ-კაზდღლი 106-108; ნაფისა ხათუნი, 146-48). თბ., 2012.
3. იყვნენ თუ არა ქართველები ნაპოლეონისა რმიაში? — ჟურნ. ჩვენიმწერლობა, #14, 8.VII.2011, გვ. 4-5.
4. იერუსალიმზე ქართველთა ლაშქრობის შესახებ 1516-17 ან 1527 წლებში. — ჟურნ. ქართველოლოგია, 3, 2011, გვ. 5-19.
5. ბეენა ჩოლოყაშვილი ეგვიპტეში და წმინდა მიწაზე 1512-1514 წლებში (ბრძოლა წმინდა ადგილებისათვის). — საისტორიო კრებული, I, თბ. 2011, გვ. 83-138.
6. ტერმინ “ხიდმას” მნიშვნელობის შესახებ იბნ ალ-აზრაკ ალ-ფარიკის „მაიაფარიკინისა და ამიდის ისტორიაში“. — ჟურნ. აღმოსავლეთი და კავკასია, 7, თბ., 2011,გვ. 217-224.
7. “ახალი” – იერუსალიმის ქართველ დედათა მონასტერი. —გორის სასწავლო უნივერსიტეტის ისტორიისა და არქეოლოგიის ცენტრი. შრომათა კრებული. #2, გორი, 2011, გვ. 99-106.
8. დერთუფა და დერტავი: ქართველ დედათა მონასტრები იერუსალიმში. — კავკასია აღმოსავლეთსა და დასავლეთს შორის. ისტორიულ-ფილოლოგიური ძიებანი, მიძღვნილი ზაზა ალექსიძის დაბადების 75 წლისთავისადმი. თბ., 2012, გვ. 526-36.
9. საიფად-დინასანდამურქურჯი- ქართული წარმოშობის ამირა ბაჰრელ მამლუქთა სასულტნოში. — თსუ ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის აღმოსავლეთმცოდნეობის ინსტიტუტის კრებული აღმოსავლეთმცოდნეობა,1, 2012, გვ.211-235 (თანაავტორი მამუკა წურწუმია).
10. არაბული დირჰემების ქართული მინაბაძები. —საისტორიო კრებული, ტ. II, თბ., 2012, 197- 220.
11. რეც. როგორ იმსხვრევა მითები. —საისტორიო კრებული, ტ. II, თბ., 2012, 387-399.
12. პოლემიკა. ისევ თამარ მეფის გარდაცვალების შესახებ. — საისტორიო კრებული, ტ. II, თბ., 2012, გვ. 348-364.
13. ორდერიკ ვიტალისის ერთი ცნობის შესახებ. — თსუ ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის აღმოსავლეთმცოდნეობის ინსტიტუტის კრებული აღმოსავლეთმცოდნეობა,2, თბილისი, 2013, გვ.219-25.
14. დაირ ალ-ამუდი - ქართველთა მონასტერი შუა საუკუნეების იერუსალიმში. — თსუ ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის აღმოსავლეთმცოდნეობის ინსტიტუტის კრებული აღმოსავლეთმცოდნეობა, 3, თბილისი, 2014, გვ.259-70.
15. მამლუქთა ეგვიპტის სულტანი ჯაკმაკი და ახალციხის მუსლიმები. — კრ. გივი წულაია - 80, თბილისი, 2014, გვ. 234-241.
16. მონოგრაფიის შესავალი (რეცენზია). - G. Alasania.The Relations Between Pre-Islamic Turks and Georgians from the Third to the Ninth Century: A History of Byzantine – Persian Politics in the Caucasus. Mellen Press,USA, 2014, 352 p.
17. ლაზები ეგვიპტის სამხედრო-პოლიტიკურ ასპარეზზე XVIII-XIX ს-ის 20-იანწლებში.- თსუ ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის აღმოსავლეთმცოდნეობის ინსტიტუტის კრებული აღმოსავლეთმცოდნეობა, 4,თბილისი, 2015, გვ.350-358.
18. მუჰამადბეიკატამიში.- ჰუმანიტარული კვლევები, წელიწდეული, #5,2014, თბილისი, 2016, გვ.208-216 (თანაავტორი ნანი გელოვანი).
19. ისმაილალ-ვაჰბი – ქართული წარმოშობის კალიგრაფი მამლუქთა ეგვიპტეში. - სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის კრებული, თბილისი, 2015,გვ.410-414.
20. ეგვიპტის მამლუქთა სულტანიკა’ითბაი (1468-1496) და ქართული სამონასტრო თემი იერუსალიმში. - ჰუმანიტარული კვლევები. წელიწდეული, #5,2014, თბილისი, 2016,გვ.185-207.